Årsmöte med Kinnekulle Naturskyddsföreningen Götene – Kinnekulle

Naturskyddsföreningen har haft sitt årsmöte i gamla skolan, ”Hökastan”. 22 medlemmar var närvarande. Ordföranden Eva Roffey hälsade alla välkomna och efter mötets öppnande blev Hans Ryman, Blomberg vald till ordförande för mötet. Det blev omval av styrelsemedlemmarna, Eva Roffey, Aron Sandling, Erik Gärdefors, Mikael Lundgren och fyllnadsval på 1 år för Elisabeth Lundgren-Nilsson . Gun-Britt Mellberg avgår ur styrelsen. Omval av styrelsesuppleanterna Martin Green, Dag Gärdefors och nyval av Eva Ekelöf- Andström. Inga Fransson avgår som suppleant.

Föreningens aktiviteter för år 2023 är bestämda och finns på föreningens hemsida.

Efter årsmötesförhandlingarna berättade Martin Green om sin verksamhet med Kinnekullefrö, som var mycket intressant och uppskattat. Gun-Britt Mellberg avtackades med blommor. Mötet avslutades med fika.